Vyhodnocení chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice – Bc. Jana Kalendovská
Bc. Jana Kalendovská
Master's thesis
Vyhodnocení chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice
Assessment of Consumer Behavior when Purchasing Coffee in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se ve své teoretické části zabývá spotřebitelem z obecného hlediska, jeho chováním a vlivy, které na toto chování působí. Nastudován je také nákupní proces a druhy nákupu, možnosti ochrany spotřebitele v obchodním vztahu a témata spojená s nabízením výrobku na trhu – cena, obal, dovoz atd. Stručně je charakterizována také káva jako plodina, historie kávy, léčivé účinky kávy, problematika …viacAbstract:
In its theoretical part, this thesis focuses on a consumer from a general point of view, consumer behavior, and factors influencing consumer behavior, respectively. Also, other factors are examined, such as purchasing process, types of purchase, consumer protection options in a business relationship, and aspects influencing product offer on the market like price, packaging, import, etc. Coffee as a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Olga Regnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALENDOVSKÁ, Jana. \textit{Vyhodnocení chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3k0r53/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska
Michaela KOTRČOVÁ -
Fair trade
Kateřina Chládková
Názov
Vložil
Vložené
Práva