Teoretické a praktické aspekty metody Competitive Intelligence pro malé a střední podniky – Bc. Petra Pešková, DiS.
Bc. Petra Pešková, DiS.
Diplomová práce
Teoretické a praktické aspekty metody Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Teoretical a practical aspect of Competitive Intelligence for small and middle scale entrepreneur
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou Competitive Intelligence v praxi malých a středních podniků. Řeší zpravodajský proces s návazností na možnosti malých a středních podniků. Vysvětluje jednotlivé části procesu a jejich vzájemnou provázanost. V praktické části obsahuje průzkum mezi skupinou malých a středních podniků. Zájmem výzkumného projektu je povědomí o metodě CI, znalost konkurentů a metody …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the issues of the method of Competitive Intelligence in the practice of small and medium businesses . The thesis is dealing with the reporting process , in connection with the possibilities of small and medium businesses. It is explaining the individual parts of the reporting process and its interdependence. In the practice part, the thesis contains a survey of the …víceKlíčová slova
Competitive Intelligence malý a střední podnikatel zpravodajský cyklus Competitive Intelligence průzkum k metodě Competitive Intelligence Competitive Intelligence v podnikové praxi konkurence konkurenceschopnost small and middle scale entrepreneur news cykle of Competitive Intelligence the survey about method of Competitive Intelligence Competitive Intelligence in business practise competition competitiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j22n5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Petr Šmejkal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Competitive intelligence
Martin Kouba -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurenta
Lucie Antošová -
Zavádění procesu Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Nikola Kulhánková -
Using Competitive Intelligence in Fashion Industry Analysis
Svitlana Bortnik -
Vybrané analytické metody používané v competitive intelligence
Jan Kryndler -
Využití otevřených informačních zdrojů v competitive Intelligence
Van Chien Dinh