Význam pedagogické komunikace pro úspěšnost výchovně vzdělávacího procesu – Lenka ŠVÉDOVÁ, DiS.
Lenka ŠVÉDOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Význam pedagogické komunikace pro úspěšnost výchovně vzdělávacího procesu
The importance of pedagogical communication for the success of the educational process
Anotace:
Cílem bakalářské práce je v teoretické části charakterizovat rozvoj komunikace a komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku. V části praktické jde nastínění metodických doporučení pro efektivní komunikaci dospělého s dítětem s ohledem na respektující vztah obou účastníků komunikace.Abstract:
The aim of my thesis is to provide characteristics of the development of communication and communication competences of a pre-schooler in the theoretical part. The practical part deals with methodical recommendations for effective adult child communication with regards to a respectful relationship of both.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková stolinská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÉDOVÁ, Lenka. Význam pedagogické komunikace pro úspěšnost výchovně vzdělávacího procesu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Bariéry v komunikaci mezi pedagogem v mateřské škole a rodiči
Dita ALFÖLDI -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Genderové aspekty v pedagogické komunikaci v mateřské škole
Hana ŠKAPOVÁ -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva