Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva – Ondřej Novák
Ondřej Novák
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva
Marketing Strategy of Company BEL sýry Česko a.s focused on the "Veselá kráva" Brand
Anotace:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva“ je sestavení návrhu vhodné marketingové strategie. V teoretické části jsou na základě odborné literatury přiblíženy klíčové pojmy, které s tématem práce přímo souvisí. Jsou to pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix, vnitřní marketingové prostředí, vnější marketingové …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis entitled "Marketing Strategy of the Company BEL sýry Česko a.s. focused on The Veselá kráva brand" is to compile a proposal for a suitable marketing strategy. In the theoretical part, based on the literature, key concepts that are directly related to the topic of the work are approached. These are concepts such as marketing, marketing mix, communication mix, internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Ondřej. \textit{Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3k5qpl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva