Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva – Ondřej Novák
Ondřej Novák
Master's thesis
Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva
Marketing Strategy of Company BEL sýry Česko a.s focused on the "Veselá kráva" Brand
Abstract:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva“ je sestavení návrhu vhodné marketingové strategie. V teoretické části jsou na základě odborné literatury přiblíženy klíčové pojmy, které s tématem práce přímo souvisí. Jsou to pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix, vnitřní marketingové prostředí, vnější marketingové …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis entitled "Marketing Strategy of the Company BEL sýry Česko a.s. focused on The Veselá kráva brand" is to compile a proposal for a suitable marketing strategy. In the theoretical part, based on the literature, key concepts that are directly related to the topic of the work are approached. These are concepts such as marketing, marketing mix, communication mix, internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Ondřej. \textit{Marketingová strategie firmy BEL sýry Česko a.s. se zaměřením na značku Veselá kráva}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3k5qpl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights