Propagace a PR aktivity spojené s otevřením Poradenského centra firmy E.ON – Eva NEVĚLÍKOVÁ
Eva NEVĚLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Propagace a PR aktivity spojené s otevřením Poradenského centra firmy E.ON
Promotions and PR activities related to the opening Counselling Centre E. ON
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je představit veřejnosti nově otevřené E.ON Poradenské centrum, které by mělo změnit dosavadní vnímání zákaznického servisu pomocí propagace a PR aktivit. Jako první vytvořím komunikační plán, ve kterém budu pomocí ekonomických analýz zkoumat postavení Poradenského centra na trhu, určím jeho cíle a cílové skupiny. Dále vyberu nástroje a techniky k propagaci nového Poradenského …viacAbstract:
The aim of this paper is to present to the public the newly opened E. Counseling Center, which would change the current perception of customer service through advertising and PR activities. First create a communications plan that will use economic analysis to examine the position of center at the market, determine its goals and target groups. Next, select the tools and techniques to promote the new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
18017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEVĚLÍKOVÁ, Eva. \textit{Propagace a PR aktivity spojené s otevřením Poradenského centra firmy E.ON}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3k6bm0/.
Jak správně citovat práci
NEVĚLÍKOVÁ, Eva. Propagace a PR aktivity spojené s otevřením Poradenského centra firmy E.ON. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Představenstvo akciové společnosti, jeho jednání a public relations
Daniel Černý -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public Relations domova seniorů
Veronika Ingrová