Analýza motivačních prvků společnosti Futures Contproduct s.r.o. – Nikola Mikšíková
Nikola Mikšíková
Bachelor's thesis
Analýza motivačních prvků společnosti Futures Contproduct s.r.o.
Analysis of Motivational Elements of Futures Contproduct s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou motivačních prvků společnosti Futures Contproduct s.r.o. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je věnována pojmu motivace, teoriím pracovní motivace a motivačními prvky, doplněné o nové trendy v odměňování zaměstnanců. V druhé, praktické části je společnost představena, dále pak její motivační program a srovnání s motivačním programem …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of motivational elements of the company Futures Contproduct s.r.o. The thesis is divided into two parts. First part is theoretical and is dedicated to the term motivation, theory of work motivation and motivational elements, accompanied by new trends in remuneration of employees. In second, practical part the company is introduced, and so is its motivational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikšíková, Nikola. Analýza motivačních prvků společnosti Futures Contproduct s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda