Využití mobilní komerce v podnikové praxi – Ing. Jana Černáková
Ing. Jana Černáková
Master's thesis
Využití mobilní komerce v podnikové praxi
The use of m-commerce in praxis
Abstract:
The subject of this study is to analyze mobile marketing in the Czech Republic, itstechnological potentials, characteristics of the tool, mobile marketing providers and outlines of the future trends in this field. Next section investigates the factors that induce consumers to accept the mobile phone as a mean of communicating promotional content. Last section evaluates the current situation of mobile …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce je analýza mobilného marketingu v ČR, tzn. jeho technologických možností, charakteristika nástrojov, poskytovateľov a popis vývojových trendov. Ďalšia časť je zameraná na skúmanie faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov k osvojení si mobilného telefónu ako prostriedku marketingovej komunikácie a v poslednej časti je zhodnotenie súčasného stavu mobilného marketingu v konkrétnom …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zkdgj/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Podnikateľský plán spoločnosti ACTION MEN, s.r.o.
Barbara Gejdošová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
Hüseyin Anil Sezen -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková