Využití mobilní komerce v podnikové praxi – Ing. Jana Černáková
Ing. Jana Černáková
Master's thesis
Využití mobilní komerce v podnikové praxi
The use of m-commerce in praxis
Abstract:
The subject of this study is to analyze mobile marketing in the Czech Republic, itstechnological potentials, characteristics of the tool, mobile marketing providers and outlines of the future trends in this field. Next section investigates the factors that induce consumers to accept the mobile phone as a mean of communicating promotional content. Last section evaluates the current situation of mobile …viacAbstract:
Predmetom diplomovej práce je analýza mobilného marketingu v ČR, tzn. jeho technologických možností, charakteristika nástrojov, poskytovateľov a popis vývojových trendov. Ďalšia časť je zameraná na skúmanie faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov k osvojení si mobilného telefónu ako prostriedku marketingovej komunikácie a v poslednej časti je zhodnotenie súčasného stavu mobilného marketingu v konkrétnom …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zkdgj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Podnikateľský plán spoločnosti ACTION MEN, s.r.o.
Barbara Gejdošová -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková