Ing. Jana Černáková

Diplomová práce

Využití mobilní komerce v podnikové praxi

The use of m-commerce in praxis
Abstract:
The subject of this study is to analyze mobile marketing in the Czech Republic, itstechnological potentials, characteristics of the tool, mobile marketing providers and outlines of the future trends in this field. Next section investigates the factors that induce consumers to accept the mobile phone as a mean of communicating promotional content. Last section evaluates the current situation of mobile …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je analýza mobilného marketingu v ČR, tzn. jeho technologických možností, charakteristika nástrojov, poskytovateľov a popis vývojových trendov. Ďalšia časť je zameraná na skúmanie faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov k osvojení si mobilného telefónu ako prostriedku marketingovej komunikácie a v poslednej časti je zhodnotenie súčasného stavu mobilného marketingu v konkrétnom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta