A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities – Martin RUDZKI
Martin RUDZKI
Bakalářská práce
A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities
A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu vybraných článků popisujících neetické obchodní praktiky. V teoretické části je vysvětlení mediálního diskursu a titulků. Poté probíhá charakterizace podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti podniků. Následující část popisuje gramatickou teorii, jež byla použita v analýzách. Závěrečná část práce bude praktickou částí, která obsahuje lexikální a morfosyntaktickou …víceAbstract:
This bachelor thesis is focusing on the analysis of selected articles that describe the unethical business practices. In the theoretical part, there is an explanation of the media discourse and headlines. Afterwards, the characterization of business ethics and corporate social responsibility takes place. Following section discusses grammatical theory used in analyses. The final part of the thesis will …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUDZKI, Martin. A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
NEKALÉ PRAKTIKY PODNIKÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU
Pavlína Kotoulková -
Nekalé obchodní praktiky
Karolína Alvaradová -
Etika a korektnost v reklamě
Jitka FRIČOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová