Ivana Paršová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání sportovních značek
Perception Analysis of Sports Brands
Abstract:
Predložená práca prezentuje analýzu vnímania športových značiek na slovenskom a českom trhu. Cieľom práce je zistiť vnímanie športových značiek a ich atribútov ako je názov značky, slogan a logo, ktoré sú spájané s danou značkou, konkrétne so značkami: Nike, Adidas a Reebok. Praktická časť obsahuje marketingový výskum postavený na on-line dopytovaní, na základe ktorého bola prevedená a vyhodnotená …moreAbstract:
This final thesis presents the analysis of perception of the sport brands on the Slovak and Czech market. The aim of the thesis is to identify consumers perception of the sport brands and their attributes such as brand name, slogan and logo, which are connected with chosen brands, specifically Nike, Adidas and Reebok. Practical part of the thesis deals with the results of the marketing research. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107582
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Jana Valečková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.