Gabriela BAŠÁTKOVÁ
Bakalářská práce
Spolužáci žáka s ADHD
Schoolmates of pupil with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce s názvem ?Spolužáci žáka s ADHD? je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje základní poznatky o problematice žáků s ADHD a jejich postavení v třídním kolektivu. V rámci praktické části žáci vyplnili předem připravené dotazníky, které se zaměřovaly jednak na žáka s ADHD (na to, jak vnímá sebe samého), jednak na jeho spolužáky (jak ho vnímá okolí ve …víceAbstract:
The bachelor work entitled ? Schoolmates of pupil with ADHD ? is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part recaps the basic knowledge about problems of pupils with ADHD and their status in a classroom collective. Within the practical part the students filled in in advance prepared questionnaires which were focused both on the pupil with ADHD (his feelings about himself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŠÁTKOVÁ, Gabriela. Spolužáci žáka s ADHD. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Dítě s ADHD a jeho vliv na třídní kolektiv pohledem učitele
Lucie SKOKOVÁ -
Podpora pozitivních vztahů mezi dětmi s ADHD a jejich spolužáky
Petr DAVÍDEK -
Integrace dětí s ADHD v předškolním věku
Lucie HRDLIČKOVÁ