Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures – Bc. Mohit Vaghjibhai Thumar, BBA
Bc. Mohit Vaghjibhai Thumar, BBA
Diplomová práce
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Abstract:
The thesis aims to investigate the link between culture and online social media marketing. Consumer buying behaviour on social media is compared and contrasted with other forms of media. To forecast these variations across cultures, Hofstede's cultural characteristics are used in conjunction with other theories. Facebook is one of the most popular and quickly expanding online social networks. Facebook …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Dagmar Charvátová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THUMAR, Mohit Vaghjibhai. \textit{Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3ktvdc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
A Critical Exploration of Social Well-being and Youth Suicidal Acts in the Sociocultural Context of Sri Lanka: The Role of Social Work
Susantha Kumara Rasnayaka Mudiyanselage -
Social drama, Cultural Trauma and Public Memory. The case of Madimak Massacre in Turkey
Fabio Salomoni -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2023