Matematický tahák - tvorba a význam – Bc. Šárka HAMROZIOVÁ
Bc. Šárka HAMROZIOVÁ
Master's thesis
Matematický tahák - tvorba a význam
Mathematical Crib Sheet - Creation and Effect
Anotácia:
Podívala jsem se na tahák jako na jednu z forem přípravy na zkoušku. Zjišťovala jsem, jak se studenti připravují na zkoušku. Následovaly výsledky dotazníkového šetření na téma taháky, názory studentů na jejich používání a vliv na výsledky či pocit u zkoušky. Nakonec jsem prozkoumala taháky studentů vysoké školy z hlediska obsahového a formálního.Abstract:
I focused on the crib as a form of preparation for exam. I investigated how students prepare for exam. Then followed results of questionnaires on the crib subject and opinions of students for theirs usage and influence on results or feelings during the exam. At the end I made the research of university students cribs from the point of content and also formal.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zverejniť od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Petra Konečná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMROZIOVÁ, Šárka. Matematický tahák - tvorba a význam. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Physics / Fy-Ma 2o ss
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Úlohy pro přípravu na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia
Michaela LORENCOVÁ -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Přijímací zkoušky na humanitní obory vysokých škol a příprava na ně
Dominik STUDNÍK -
Hodnocení vybraných učebnic připravujících na jazykovou zkoušku B1 Preliminary (PET) – část Writing
Aneta Pechancová -
Pracovní listy pro přípravu žáka s OMJ na maturitní zkoušku
Jana Kovaříková -
Analýza vztahu studentů vysokých škol v Dejvickém kampusu k užívání stimulačních látek při přípravě na zkoušky a jejich skládání
Natálie Veselá -
Příprava žáků devátých ročníků na jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka
Kryštof Havel