Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys – Bc. František KOCOUREK
Bc. František KOCOUREK
Diplomová práce
Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys
Communication Strategy Project for the firm Mirek Frňka, Kovorys
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market. The teoretical part describes the communication strategy and B2B …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCOUREK, František. Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Stabilizace pojištěnců v Revírní bratrské pokladně, zdravotní pojišťovně
Renata Koutná -
Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009
Lenka Mieresová -
Vliv rodinných vztahů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci na chod a rozvoj malé rodinné firmy
David Švarc -
Analýza image firmy Tetra Pak
Jitka Kaňková -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Adéla Kotrbatá -
Vliv pandemie koronaviru na finanční trhy
Viktor Vráblik -
Válka na Ukrajině a její vliv na globální a regionální finanční trhy
Vojtěch Fišer -
Devizové trhy, podstata a aplikace technické analýzy na devizových trzích
Tomáš Černík