Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys – Bc. František KOCOUREK
Bc. František KOCOUREK
Diplomová práce
Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys
Communication Strategy Project for the firm Mirek Frňka, Kovorys
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market. The teoretical part describes the communication strategy and B2B …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Eva Staňková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCOUREK, František. Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Stabilizace pojištěnců v Revírní bratrské pokladně, zdravotní pojišťovně
Renata Koutná -
Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009
Lenka Mieresová -
Vliv rodinných vztahů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci na chod a rozvoj malé rodinné firmy
David Švarc -
Analýza image firmy Tetra Pak
Jitka Kaňková -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Adéla Kotrbatá -
Vliv pandemie koronaviru na finanční trhy
Viktor Vráblik -
Válka na Ukrajině a její vliv na globální a regionální finanční trhy
Vojtěch Fišer -
Devizové trhy, podstata a aplikace technické analýzy na devizových trzích
Tomáš Černík