Čtenářská gramotnost při řešení slovních úloh ve fyzice – Mgr. Tomáš Jerje
Mgr. Tomáš Jerje
Doctoral thesis
Čtenářská gramotnost při řešení slovních úloh ve fyzice
Reading literacy for solving the physics problems
Abstract:
Disertační práce se zabývá čtenářskou gramotností a jejím vlivem na řešení slovních úloh a problémových úkolů ve fyzice na základní škole. Zkoumá, jak způsob zadání slovní úlohy ovlivní úspěšnost jejího vyřešení. Dále se zabývá podporou čtenářských strategií v hodinách fyziky a jejich dopadem na čtenářské dovednosti při řešení slovních úloh a problémů. Zvolená problematika byla zkoumána u dvou skupin …moreAbstract:
The dissertation thesis deals with reading literacy and its impact on solutions of word problems and problem tasks in physics at elementary schools. The influence of the way of the assignment on the success rate of its solution in studied. Furthermore it the reading literacy support in physics lessons and its impact on the reading skills in the process of solving word problems and problematic tasks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eDi139
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2016
- Supervisor: doc. RNDr. Jan Kříž, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JERJE, Tomáš. \textit{Čtenářská gramotnost při řešení slovních úloh ve fyzice}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Science. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3l82x9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceDoctoral programme / field:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání ve fyzice
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně ZŠ v Ústeckém a Libereckém kraji
Nikola MÁNKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ
Dana Caletková -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ
Martina Jarošová -
Slovní úlohy o pohybu řešené graficky
Barbora Zahálková -
Analýza žákovských řešení matematických úloh - slovní úlohy se zlomky
Hana VALKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights