Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu – Martina MRŮZKOVÁ
Martina MRŮZKOVÁ
Bachelor's thesis
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu
Educational strategy by pupils with diagnosis high function autism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výchovně vzdělávacími strategiemi u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé poruchy autistického spektra, rozdíly mezi vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem a na výchovně vzdělávací strategie určené pro žáky s poruchami autistického spektra, vybrány jsou dvě zásadní. Praktická část obsahuje dvě případové studie žáků s Aspergerovým …viacAbstract:
Bachelor thesis is concerned with educational strategy by pupils with diagnosis high function autism. Theoretic part include description each parts of disorders of autism spectra, contrast between highfunctioning and lowfunctioning autism and educational strategy in favour of pupils with disorders of autism spectra, It is chosen two of fundamental. Practical part include two case studies of pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
14304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedúci: Mgr. Pavla Olšáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRŮZKOVÁ, Martina. Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FakultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
Alena HRŮŠOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie Muzea Beskyd Frýdek-Místek
Lenka Němcová -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ -
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Jitka Pešková -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Autismus
Jana Pečená -
Vliv strukturovaného učení na dítě s diagnózou autismus a nevidomost
Martina Kilianová