Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice – Bc. Anna Königová
Bc. Anna Königová
Master's thesis
Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice
Project of Implementation CRM System in Choosen Optics
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a zaváděním CRM systému v Optice XYZ. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a na základě těchto poznatků sestavit a implementovat CRM systém v Optice XYZ. Pro zhodnocení současného stavu byly použity Porterova, Paretova a SWOT analýza, které definovaly jednotlivé segmenty zákazníků, stávající komunikace a tržby. S majitelem …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of customer relationship management and implementation of CRM system in Optics XYZ. The aim of this work is to analyze the current state and on the basis of these knowledge to build and implement a CRM system in Optics XYZ. For evaluating the current state was used Porter's, Paret's, and SWOT analysis, which define the individual segments of customers, existing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Königová, Anna. Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
Veronika Kratochvílová -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Milan Fast -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová