Proměny textů na obalech knih od roku 1980 do roku 2020 – Kristýna BENDOVÁ
Kristýna BENDOVÁ
Master's thesis
Proměny textů na obalech knih od roku 1980 do roku 2020
Changes of the text on book covers from 1980 to 2020
Anotácia:
Obálka knihy funguje jako prostředek komunikace mezi vydavatelem a potenciálním čtenářem, a je to první, co si člověk v obchodě nebo v prostředí online všimne. Obálka knihy není pouze esteticky příjemně zpracovanou přední stranou, ale může obsahovat i další důležité informace či reklamní sdělení na dalších částech. Z těchto důvodů budeme v této práci porovnávat obálky knih z reklamního hlediska. V …viacAbstract:
The book cover acts as a vital means of communication between publishers and potential readers, often being the first point of engagement in both physical stores and online platforms. It's not merely a visually appealing facade but can also house crucial information or promotional messages within its various elements. With this in mind, our work will delve into a comparative analysis of book covers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Patrik Mitter, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDOVÁ, Kristýna. \textit{Proměny textů na obalech knih od roku 1980 do roku 2020}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lho7y/.
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Kristýna. Proměny textů na obalech knih od roku 1980 do roku 2020. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Postprodukce v reklamní fotografii
Matěj Kryštof Řešátko -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Jaroslav Pulda -
T: Absolventi ateliéru Reklamní fotografie fakulty multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně
Vojtěch Plhák -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Moc a rezistence v období normalizace: případ jógové praxe v Československu
Nicole Creweová -
Rocková zábavová scéna v období normalizace v Jihomoravském kraji
Patrik Šanda -
Co čekala rajda? Normalizace sexuálního násilí v kontextu striptýzu
Ema Mušková