Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method – Bc. Martina Hochmalová
Bc. Martina Hochmalová
Diplomová práce
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Marketingový plán propagace kurzu kreslení pravou mozkovou hemisférou
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu, který zvýší zájem a návštěvnost kurzů kreslení pravou mozkovou hemisférou poskytovaný paní Květuší Hochmalovou. Marketingový plán je vypracovaný na základě výsledků situační analýzy obchodní činnosti této podnikatelky. Tato diplomová práce se dělí na dvě části: teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou definované nejdůležitější …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a marketing plan which will increase the interest and attendance of course of drawing using the right-hemisphere method provided by Mrs. Květuše Hochmalová. The marketing plan is based on the results of situation analysis of the business run by her as entrepreneur. The diploma thesis is divided into two parts: the theoretical part and the analytical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOCHMALOVÁ, Martina. \textit{Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lkyi3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Kreslení pravou mozkovou hemisférou z pohledu výtvarného vzdělávání
Eliška DAVIDOVÁ -
Pravá mozková hemisféra a její význam pro vzdělávání
Petra Žďánská -
Prohloubení vizuálního vnímání pomocí vyučovací metody Betty Edwardsové
Hana Heglasová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov
Název
Vložil
Vloženo
Práva