Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně – Mgr. Hana PONÍŽILOVÁ
Mgr. Hana PONÍŽILOVÁ
Diplomová práce
Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Competitive Environment Analysis of Faculty of Multimedia Communications at UTB in Zlin
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. V teoretické části je zpracována rešerše litera-tury, je zde zmínka o dosavadním stavu řešení dané problematiky a také vysvětleny pojmy týkající se marketingu a konkurence se zaměřením na oblast školství. V praktické části se zabývám charakteristikou zvolené instituce a analýzou …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to carry out a competitive environment analysis at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part contains literary search and a short description of the current state of the problems as well as the summary of terms on marketing and school competitive environment. The practical part explores the characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PONÍŽILOVÁ, Hana. \textit{Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lqiv7/.
Jak správně citovat práci
PONÍŽILOVÁ, Hana. Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza výkonnosti podniku
Ivan Vavro -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek