Using online technology for hotel presentation – Martin Gajdoš
Martin Gajdoš
Diplomová práce
Using online technology for hotel presentation
Využití on-line technologií na prezentaci hotelu.
Anotace:
Diplomová práca sa venuje popísaniu súčasných marketingových on-line možností a ich aplikácii pre potreby novo vznikajúceho hotela. Cieľom práce bolo popísanie súčasných technológií a navrhnúť možnosti ich využitia v hotely Moods.Abstract:
The thesis is devoted to describing the current on-line marketing opportunities and their application for the newly emerging hotel. The goal was to describe current technologies and suggest how to use them in hotels Moods.Abstract:
Diplomová práca sa venuje popísaniu súčasných marketingových on-line možností a ich aplikácii pre potreby novo vznikajúceho hotela. Cieľom práce bolo popísanie súčasných technológií a navrhnúť možnosti ich využitia v hotely Moods.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Peter Javornický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel
Katarína Jevičová -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá