Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh – Bc. Veronika Čelková
Bc. Veronika Čelková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Marketing communication linked to the launching of a new product on the market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření plánu marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Práce bude rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmů, které se vztahují k tématu jako jsou marketingová komunikace, komunikační mix, uvedení produktu na trh, plánování marketingové kampaně a další. Praktická část bude věnována analýze …víceAbstract:
The aim of the BA thesis is to create a marketing communication plan for the launch of a new product. The thesis will consist of a theoretical and a practical part. The theoretical part will provide the definition of terminology related to the topic, such as marketing communication, communication mix, product launch, marketing campaign planning etc. The practical part will consist of the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/g4sp0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Recmanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Plánování online marketingové komunikační kampaně
Lukáš Cikánek -
Návrh marketingové komunikační kampaně pro Střední školu managementu a grafiky
Šárka Šmejkalová -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Anna Nina Houdová -
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Dita Reitschlägerová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Šárka Vítová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Jiří Falatek