Jana Kočišová

Diplomová práce

Celebrity marketing

Celebrity marketing
Anotace:
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jaroslava Hejduková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2681

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management