Jana Kočišová
Diplomová práce
Celebrity marketing
Celebrity marketing
Anotace:
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jaroslava Hejduková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Klára Pokorná -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu
Valeriya Igushkina -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis -
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Reklamní a facebookové prezentace vybraných českých celebrit a jejich vliv na spotřebitele
Martina Kopecká -
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
Rachel Ferrao