Aizada Kalmahan

Bachelor's thesis

Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group

Abstract:
The Bachelor Thesis provides complex look on the popularized marketing strategy as co-branding within the boundaries of fashion industry. It contains the descriptions of the fashion phenomenon as it is, the fashion industry and its modern globalised version as fast fashion. The practical part considers vibrant representative of fast fashion industry as H&M group. The key aspects of the company structure …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
  • Oponent: Elena Kuzmenko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management

Práce na příbuzné téma

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 3m07te 3m07te/4
18. 3. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2018
Mach, J.
16. 3. 2018
Mach, J.
16. 3. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.