Analýza postojů uživatelů facebooku k využití sítě pro komerční účely – Kamila Krupová
Kamila Krupová
Diplomová práce
Analýza postojů uživatelů facebooku k využití sítě pro komerční účely
Attitude Analysis of Facebook Users towards Commercial Usage
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám oblastí marketingu sociálních médií s konkrétním zaměřením na postoj uživatelů Facebooku k jeho využití pro komerční účely a taktéž možnosti a využitím některých jeho funkcí či aplikací, které znamenají další pokrok v komerčním využití této sociální sítě. Cílem bylo zjistit tedy postoj uživatelů Facebooku k funkcionalitám Facebooku, jež jsou předmětem používání v marketingové …víceAbstract:
In my thesis I deal with marketing of social media aimed at Facebook users’ attitude towards its commercial usage and also the possibilities and using of some of its functions or applications that mean the further progress in commercial usage of this social network. The aim of the work was to find out Facebook users’ attitude to those Facebook functions that are being used in company marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79690
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUPOVÁ, Kamila. \textit{Analýza postojů uživatelů facebooku k využití sítě pro komerční účely}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3mkoe0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez