Marketingový průzkum pro společnost PASOIL s.r.o. – Jana Tomíčková
Jana Tomíčková
Diplomová práce
Marketingový průzkum pro společnost PASOIL s.r.o.
Market Research for the Ltd Company, PASOIL s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový průzkum společnosti PASOIL s.r.o. V úvodu jsou stanoveny cíle výzkumu, kterých má být průzkumem dosaženo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je vymezen marketingový průzkum a jeho definice. Dále je popsán způsob kontaktování zákazníků a je popsána definice dotazníku jako jedna z forem dotazování. V praktické části …víceAbstract:
The thesis focus on the Market Research for the Ltd Company, PASOIL s.r.o.The objectives of research are cointain in preliminary of research. The thesis is separate of theoretical and practical parts. Market research , definitiv of market research are describe in the theoretical parts. The method to contacting of customers and the questionnaire are dscribe in theoretical part. The implementation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Rudolf Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Založení s.r.o. a podnikatelský plán pro foto-salon „Gloria-Ann, s.r.o.”
Anna Martynenko -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Lucie Chrápavá -
Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o.
Iva Vaňásková -
Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.
Tereza Vašátková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy JZ REALITY spol. s r.o.
Pavel RANÍK -
Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Barbora Pokorná -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová