Ondřej Klega

Diplomová práce

Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software

Marketing strategy for E-commerce
Anotace:
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Abstract:
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Ondřej Kasan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8054

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management