Martin Hermann
Bachelor's thesis
Service desk – systém rešení požadavků
Service Desk - System Solution Requirements
Abstract:
Tato bakalářská práce bude popisovat základní informace o společnosti Tieto. Zejména práci v oddělení Service Desk z pozice System specialist of Service Desk (Systémový specialista) pro interního zákazníka Tieto. Popis jednotlivých nástrojů, které jsou nezbytné k vykonání této práce. Cílem práce bude analýza fungování procesů z pohledu SD v rámci podpory koncových uživatelů včetně kooperace s vyššími …moreAbstract:
This project will describe the basic information about the company Tieto. In particular, work in Department of Service Desk Specialist position System of Service Desk for internal customer Tieto. The Description of individual tools that are necessary to perform this work. The aim of this work is to analyze the functioning of processes from the perspective of Service Desk in support of end-users, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101063
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Lukáš Bittner
- Reader: Jakub Štolfa
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Návrh optimalizace řešení organizace IPC (Incident, Problem and Change) managementu po transformaci z distribuované infrastruktury do cloudu
Denis Figula -
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Návrh optimalizace řešení organizace IPC (Incident, Problem and Change) managementu po transformaci z distribuované infrastruktury do cloudu
Denis Figula -
Optimization of Business Process Management
Joana Yeukai Maseya -
Bezpečnostní management hudebních festivalů a koncertů: Trendy a případové studie
Ján Kaločaj -
Kyberšikana jako mediální a společenský problém (v české a polské praxi)
Kateřina Gąszczyková -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Prístup k antikoncepcii a praxi plánovania rodiny vo vybraných rozvojových štátoch (Nigéria, Guatemala a Vietnam) a vplyv neziskových rozvojových organizácií
Sabína Bieliková