Service desk – systém rešení požadavků – Martin Hermann
Martin Hermann
Bakalářská práce
Service desk – systém rešení požadavků
Service Desk - System Solution Requirements
Anotace:
Tato bakalářská práce bude popisovat základní informace o společnosti Tieto. Zejména práci v oddělení Service Desk z pozice System specialist of Service Desk (Systémový specialista) pro interního zákazníka Tieto. Popis jednotlivých nástrojů, které jsou nezbytné k vykonání této práce. Cílem práce bude analýza fungování procesů z pohledu SD v rámci podpory koncových uživatelů včetně kooperace s vyššími …víceAbstract:
This project will describe the basic information about the company Tieto. In particular, work in Department of Service Desk Specialist position System of Service Desk for internal customer Tieto. The Description of individual tools that are necessary to perform this work. The aim of this work is to analyze the functioning of processes from the perspective of Service Desk in support of end-users, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Lukáš Bittner
- Oponent: Jakub Štolfa
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh optimalizace řešení organizace IPC (Incident, Problem and Change) managementu po transformaci z distribuované infrastruktury do cloudu
Denis Figula -
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Optimization of Business Process Management
Joana Yeukai Maseya -
Zavádění ITIL procesů do firmy s důrazem na Incident Management
Pavel Bartoň -
Bezpečnostní management hudebních festivalů a koncertů: Trendy a případové studie
Ján Kaločaj -
Návrh optimalizace řešení organizace IPC (Incident, Problem and Change) managementu po transformaci z distribuované infrastruktury do cloudu
Denis Figula -
Kyberšikana jako mediální a společenský problém (v české a polské praxi)
Kateřina Gąszczyková -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská