Martin Hermann

Bakalářská práce

Service desk – systém rešení požadavků

Service Desk - System Solution Requirements
Anotace:
Tato bakalářská práce bude popisovat základní informace o společnosti Tieto. Zejména práci v oddělení Service Desk z pozice System specialist of Service Desk (Systémový specialista) pro interního zákazníka Tieto. Popis jednotlivých nástrojů, které jsou nezbytné k vykonání této práce. Cílem práce bude analýza fungování procesů z pohledu SD v rámci podpory koncových uživatelů včetně kooperace s vyššími …více
Abstract:
This project will describe the basic information about the company Tieto. In particular, work in Department of Service Desk Specialist position System of Service Desk for internal customer Tieto. The Description of individual tools that are necessary to perform this work. The aim of this work is to analyze the functioning of processes from the perspective of Service Desk in support of end-users, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Lukáš Bittner
  • Oponent: Jakub Štolfa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava