Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ – Pavel KŘIVAN
Pavel KŘIVAN
Diplomová práce
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Comparison of the proportional representation of the time of granting taught subjects in the study of teaching for primary school and university
Anotace:
Diplomová práce se ve velké míře zabývá porovnáním časové dotace jednotlivých předmětů, které jsou vyučované na prvním stupni základní školy, s časovou dotací těchto předmětů v rámci studia na vysoké škole. Teoretická část se věnuje pedagogickému výzkumu, jeho definování a základnímu rozdělení, charakteristice věkové skupiny dětí na prvním stupni základní školy a vymezení základních informací o Rámcovém …víceAbstract:
The thesis deals to a large extent with the comparison of the time allowance of individual subjects taught at the first level of primary school with the time allowance of these subjects in the context of university studies. The theoretical part is devoted to pedagogical research, its definition and basic division, characteristics of the age group of children at the first stage of primary school and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVAN, Pavel. \textit{Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3msprl/.
Jak správně citovat práci
KŘIVAN, Pavel. Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová