Současné možnosti virtuální instrumentace – Martin Čureček
Martin Čureček
Bakalářská práce
Současné možnosti virtuální instrumentace
Current Virtual Instrumentation Possibilities
Anotace:
Bakalářská práce shrnuje informace o možnostech použití virtuální instrumentace. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na problematiku sběru dat, měření a porovnání jednotlivých technologií využívaných jak pro klasickou, tak i pro virtuální instrumentaci. Praktická část se zaměřuje na příklady vypracované v různých grafických prostředích a porovnává postup při …víceAbstract:
The bachelor thesis summarizes information about the possibilities of using virtual instrumentation. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the issue of data collection, measurement and comparison of individual technologies used for both classical and virtual instrumentation. The practical part focuses on examples developed in various graphical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čureček, Martin. Současné možnosti virtuální instrumentace. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
PerfCake rozšíření pro vývojová prostředí
Jakub Knetl -
Grafické vývojové prostředí agentního jazyka ALLL
Szabolcs Kürti -
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Grafické programování mobilních aplikací v prostředí MIT App Inventor
Ema KUČEROVÁ -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Daniel Balcárek -
Měření, zpracování údajů a řízení v průmyslu s využitím{}\nl prostředí LabVIEW
Jakub Dvorský -
Návrh prvků uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí Processing
Lukáš Hradecký