Martin Čureček
Bachelor's thesis
Současné možnosti virtuální instrumentace
Current Virtual Instrumentation Possibilities
Abstract:
Bakalářská práce shrnuje informace o možnostech použití virtuální instrumentace. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na problematiku sběru dat, měření a porovnání jednotlivých technologií využívaných jak pro klasickou, tak i pro virtuální instrumentaci. Praktická část se zaměřuje na příklady vypracované v různých grafických prostředích a porovnává postup při …moreAbstract:
The bachelor thesis summarizes information about the possibilities of using virtual instrumentation. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the issue of data collection, measurement and comparison of individual technologies used for both classical and virtual instrumentation. The practical part focuses on examples developed in various graphical development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čureček, Martin. Současné možnosti virtuální instrumentace. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies
Theses on a related topic
-
PerfCake rozšíření pro vývojová prostředí
Jakub Knetl -
Grafické vývojové prostředí agentního jazyka ALLL
Szabolcs Kürti -
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Grafické programování mobilních aplikací v prostředí MIT App Inventor
Ema KUČEROVÁ -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Daniel Balcárek -
Měření, zpracování údajů a řízení v průmyslu s využitím{}\nl prostředí LabVIEW
Jakub Dvorský -
Návrh prvků uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí Processing
Lukáš Hradecký