Soňa KOHUTOVÁ

Master's thesis

Analýza jazykových interferencí romských žáků v pojetí učitele

The Analysis of Linguistic Interference in Romany Pupils in the Concept of the Teacher
Anotácia:
Generace romských dětí (tedy i žáků) jsou od narození obklopeny prostředím nedokonalé bilingvní komunikace. Romský etnolekt češtiny způsobuje žákům na základní škole komunikační obtíže zasahující do průběhu celého vzdělávání. Ty se ve vyšších ročnících kumulují a prohlubují školní neúspěšnost zapřičiněnou současně dalšími okolnostmi. Některé z chyb v mluvních i písemných projevech romských žáků vyplývají …viac
Abstract:
Generations of the Romani children are born into the environment of an imperfect bilingual communication. The Romani ethnolect of Czech causes communication difficulties for students attending elementary schools that interfere with their overall education. These problems, as well as other factors, gather up during a further education and lower the effect of the education. Some mistakes, regarding both …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOHUTOVÁ, Soňa. Analýza jazykových interferencí romských žáků v pojetí učitele. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy