Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY – Dominik Majera
Dominik Majera
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY
Marketing plan for the launch of a new product within STUDIFY
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá potřebami a představami mentálních koučů v oblasti vzájemného sdílení, inspirace a profesního rozvoje. Práce kombinuje teoretický přehled principů a metod mentálního koučinku s výsledky dotazníkového šetření realizovaného mezi 49 mentálními kouči. Cílem bylo analyzovat současnou situaci a identifikovat oblasti pro možný rozvoj a zlepšení. Na základě získaných dat byl …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the needs and perceptions of mental coaches in the realm of mutual sharing, inspiration, and professional development. The work integrates a theoretical overview of the principles and methods in mental coaching with the results of a questionnaire survey conducted among 70 mental coaches. The aim was to analyze the current situation and identify areas for potential development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Pražáková
- Reader: František Zjevík, MSc. DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management