Vojtech Kocák

Bakalářská práce

Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie

Product Concept Development as Part of a Marketing Strategy
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom produktového konceptu doposiaľ nedostupného relaxačného balíčka určeného pre ženy. V rámci teoretickej časti sú definové pojmy súvisiace s vývojom nového produktu a nastavením marketingovej stratégie nového produktu. V praktickej časti je na základe výsledkov kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zostavený ideálny koncept balíčka, analyzovaný potenciál vstupu …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the product concept development process of a so far unavailible relaxing package for women. The theoretical part of this thesis defines terms related to the new product development process and marketing strategy development. Based on the results of both quantitative and qualitative research, the ideal product concept is compiled together with market entry analysis and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kocák, Vojtech. Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace