Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY – Dominik Majera
Dominik Majera
Bakalářská práce
Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY
Marketing plan for the launch of a new product within STUDIFY
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá potřebami a představami mentálních koučů v oblasti vzájemného sdílení, inspirace a profesního rozvoje. Práce kombinuje teoretický přehled principů a metod mentálního koučinku s výsledky dotazníkového šetření realizovaného mezi 49 mentálními kouči. Cílem bylo analyzovat současnou situaci a identifikovat oblasti pro možný rozvoj a zlepšení. Na základě získaných dat byl …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the needs and perceptions of mental coaches in the realm of mutual sharing, inspiration, and professional development. The work integrates a theoretical overview of the principles and methods in mental coaching with the results of a questionnaire survey conducted among 70 mental coaches. The aim was to analyze the current situation and identify areas for potential development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Vojtech Kocák -
Formulace strategie konkrétního podniku se zaměřením na rozvoj produktu
Zuzana HLÁVKOVÁ