Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu. – Kamila HAŇÁKOVÁ
Kamila HAŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.
Crowdfunding for businesses. Challenge and success factors
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to examine the obstacles and factors critical to the success of crowdfunding for businesses. It focuses on identifying the factors that influence the success of a crowdfunding campaign, including project presentation quality, efficient donor communication, and attractive rewards. Practical advice is developed to help companies maximize their chances in …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat výzvy a faktory rozhodující pro úspěch crowdfundingu pro podniky. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnost crowdfundingové kampaně, včetně kvality prezentace projektu, efektivní komunikace s dárci a atraktivních odměn. Jsou vypracovány praktické rady, které pomohou podnikům maximalizovat jejich šance na trhu crowdfundingu. Empirická …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAŇÁKOVÁ, Kamila. Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory úspěchu prvotních nabídek kryptoměn (ICOs)
Tomáš Kunickij -
Crowdfunding jako zdroj financování vydávání knih
Jaroslav Fliegel -
Faktory úspěchu crowdfundingových kampaní
Mona Yassinová -
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Jan Pekárek -
Crowdfunding jako způsob projektového financování
Anhelina Mahilnitskaya -
Faktory úspěchu crowdfundingových kampaní v oblasti sportu v ČR
Hana Pleskačová -
Crowdfunding a jeho nefinanční podpora ze strany přispěvatelů
Jana Suchá -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen