Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu. – Kamila HAŇÁKOVÁ
Kamila HAŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.
Crowdfunding for businesses. Challenge and success factors
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to examine the obstacles and factors critical to the success of crowdfunding for businesses. It focuses on identifying the factors that influence the success of a crowdfunding campaign, including project presentation quality, efficient donor communication, and attractive rewards. Practical advice is developed to help companies maximize their chances in …viacAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat výzvy a faktory rozhodující pro úspěch crowdfundingu pro podniky. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnost crowdfundingové kampaně, včetně kvality prezentace projektu, efektivní komunikace s dárci a atraktivních odměn. Jsou vypracovány praktické rady, které pomohou podnikům maximalizovat jejich šance na trhu crowdfundingu. Empirická …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAŇÁKOVÁ, Kamila. Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory úspěchu prvotních nabídek kryptoměn (ICOs)
Tomáš Kunickij -
Crowdfunding jako zdroj financování vydávání knih
Jaroslav Fliegel -
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Jan Pekárek -
Faktory úspěchu crowdfundingových kampaní
Mona Yassinová -
Crowdfunding jako způsob projektového financování
Anhelina Mahilnitskaya -
Faktory úspěchu crowdfundingových kampaní v oblasti sportu v ČR
Hana Pleskačová -
Crowdfunding a jeho nefinanční podpora ze strany přispěvatelů
Jana Suchá -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen