Konkurenční pozice firmy na českém trhu – Bc. Pavel Kubát
Bc. Pavel Kubát
Diplomová práce
Konkurenční pozice firmy na českém trhu
Competitive position of the company on the Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout taková opatření, která pomohou společnosti Kitl s.r.o., která se zabývá především výrobou a prodejem nápojů (sirupů, medicinálních vín a medovin), v posílení její pozice na českém trhu. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši pojmů, popis metod a modelů pro měření konkurence a konkurenceschopnosti. V praktické části práce je představen podnik Kitl s.r.o. …víceAbstract:
The aim of the master's thesis is to propose recommendations for company Kitl s.r.o., which produces beverages (syrups, flavoured wines and meads) in order to improve its competitive position on the Czech market. Theoretical part deals with describing terms connected with this topic, methods and models of measuring competitiveness. Practical part contains short description of company Kitl, then its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubát, Pavel. Konkurenční pozice firmy na českém trhu. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý
Název
Vložil
Vloženo
Práva