Zuzana Bojnanská

Master's thesis

Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany

Strategie vstupu na trh pro Mixit s.r.o. pro Německo
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnou vhodnou strategii pro vstup na Německý trh pro společnost Mixit s.r.o., proto navrhnuté strategie respektuje lokální osobitosti jak Německého trhu, tak spotřebitele. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První tři kapitoly poskytují přehled teorie tržních analýz, segmentace, targetingu a positioningu, nezbytných pro vytvoření strategie, a současných trendů …more
Abstract:
The main objective of this Diploma thesis is to design an appropriate market entry strategy for the German market for company Mixit s.r.o.; therefore, the proposed strategy respects the local specificities of the German market and consumers. The thesis is divided into seven chapters. The first three chapters review analytical frameworks and theory of market segmentation, targeting and positioning, …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Štěpán Zub

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82774