Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany – Zuzana Bojnanská
Zuzana Bojnanská
Diplomová práce
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
Strategie vstupu na trh pro Mixit s.r.o. pro Německo
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnou vhodnou strategii pro vstup na Německý trh pro společnost Mixit s.r.o., proto navrhnuté strategie respektuje lokální osobitosti jak Německého trhu, tak spotřebitele. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První tři kapitoly poskytují přehled teorie tržních analýz, segmentace, targetingu a positioningu, nezbytných pro vytvoření strategie, a současných trendů …víceAbstract:
The main objective of this Diploma thesis is to design an appropriate market entry strategy for the German market for company Mixit s.r.o.; therefore, the proposed strategy respects the local specificities of the German market and consumers. The thesis is divided into seven chapters. The first three chapters review analytical frameworks and theory of market segmentation, targeting and positioning, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Štěpán Zub
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotová nabídka podniků a strategie
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Jana Marešová -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Kristýna Pešíková -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Adaptace marketingového mixu restaurace Na Kocandě během pandemie covid-19
Karolína Pešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí
Barbora Votavová