Funkční potraviny a možnosti zvýšení jejich spotřeby – Bc. Eliška HIRKOVÁ
Bc. Eliška HIRKOVÁ
Diplomová práce
Funkční potraviny a možnosti zvýšení jejich spotřeby
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Praktická část práce je provázána s firmou ALIMPEK spol. s r. o. Firma se snaží se seznámit spotřebitele s novým produktem (pečivem, které obsahuje upravený len) a představit jim jeho zdravotní prospěšnost …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define the contribution of functional foods for human health and formulate an effective introduction procedure of functional foods for the regional food market using marketing mix tools. The practical part is done in cooperation with ALIMPEK al. s r. o. The company is trying to introduce a new product to the customers (bread, which contains modified flax) and present its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HIRKOVÁ, Eliška. Funkční potraviny a možnosti zvýšení jejich spotřeby. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Marketingová komunikace internetového obchodu MujParacord
Lenka ANDRISOVÁ -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů
Gabriela Hankeová -
Návrh marketingové komunikace společnosti STAVARO
Michaela Jirásková -
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Vendula Krlišová -
Analýza entropie dat sloužících jako semínko generátoru náhodných čísel OS Linux při bootu
Ondřej Mokoš -
Semínko generátoru náhodných čísel OS Linux při bootu
Filip Škola
Název
Vložil
Vloženo
Práva