Lukas Pour

Diplomová práce

Email marketingová strategie pro vzdělávací portál

Email marketing strategy for educational portal
Anotace:
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem …více
Abstract:
Communication with the customer plays a crucial role in today's internet marketing. In case we do not communicate with the customer or we let his attention towards our product or service fade away, than the investment into gaining him has not been well used. Email marketing itself is a very good instrument for maintaining and building the relationship with the customer. However, a great number of entrepreneurs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Jaroslav Dufek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48487