Email marketingová strategie pro vzdělávací portál – Lukas Pour
Lukas Pour
Master's thesis
Email marketingová strategie pro vzdělávací portál
Email marketing strategy for educational portal
Abstract:
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem …moreAbstract:
Communication with the customer plays a crucial role in today's internet marketing. In case we do not communicate with the customer or we let his attention towards our product or service fade away, than the investment into gaining him has not been well used. Email marketing itself is a very good instrument for maintaining and building the relationship with the customer. However, a great number of entrepreneurs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48487
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2016
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Jaroslav Dufek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Optimalizace emailové komunikace softwarové společnosti
Kristýna Gubišová -
RELUCTANT CONSENTERS Exploring the effects of online citizen education on Croatian youths’ perception of the EU and EC’s legitimacy
Torvald Therkildsen -
Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen.
Blanka LIBOROVÁ -
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Automatizace modelování podélných profilů pro kritické body pomocí GIS
Tomáš Bernát