Jana Puškárová
Bachelor's thesis
Strategické riadenie značky
Strategické řízení značky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření …moreAbstract:
This Bachelor´s Thesis deals with brand building and strategic brand management. The aim of this thesis is to determine on the basis in depth interviews and subsequent analysis to determine what kind of activities Samsung uses to develop and build its brand and what their impact. In the theoretical part, there are presented definitions related to the concept of a brand as an element of brand identity …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá budovaním značky a jej strategickým riadením. Cieľom práce je na základe hĺbkových rozhovorov a následnej analýzy zistiť, aké aktivity spoločnosť Samsung vyvíja za účelom budovania jej značky a aký je ich dopad. V teoretickej časti sú predstavené odborné definície súvisiace s pojmom značka, ako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a jej meranie. V …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45971
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Eva Kašparová
- Reader: Alois Surynek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Brand analýza značky Bepon
Lucia NERÁDOVÁ -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová