Klára Žaloudková
Bakalářská práce
Nástup DCP a proměna distribuce
DCP and Change Distribution
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale …víceAbstract:
The goal of this paper is to inform about the changes in film industry that have come with digitalization. Simplified- change distribution after DCP entrance. The development of digitalization took gradually ten years. There was a great discussion about digitalization, because it involved social and media area and telecast at all. After then, digitalization was not a choice, it became a necessity. …víceKlíčová slova
filmový průmyslKlíčová slova
filmová distribuceKlíčová slova
digitální kinematografieKlíčová slova
digitalizace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Petr OUKROPEC
- Oponent: Petr Horák
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
Tomáš Smrček -
Současné kamery v digitální kinematografii
Jan Vlnas