Ing. Zolbayar Khatanbaatar

Master's thesis

Infuence Marketing

Influence Marketing
Anotácia:
The research aims to define primary needs, benefits, drawbacks of influencer marketing, investigate the influencer marketing implementation process from a company perspective, and provide viable recommendations that should improve the company’s marketing performance with an influencer marketing approach. Theoretical Background chapter includes many of the critical and fundamental concepts and theories …viac
Abstract:
The research aims to define primary needs, benefits, drawbacks of influencer marketing, investigate the influencer marketing implementation process from a company perspective, and provide viable recommendations that should improve the company’s marketing performance with an influencer marketing approach. Theoretical Background chapter includes many of the critical and fundamental concepts and theories …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management